Universitari Per Fi!

L'espai dels estudiants de la UPF per als estudiants de secundària

Carrera nova, vida nova

Deixa un comentari

L’any 2013 va ser un any d’inflexió per a mi.

Portava dos anys cursant una carrera que no m’omplia, m’agobiava i no em feia feliç. Estava fart de fer allò que no m’agradava, d’esforçar-me per una cosa que només em portava patiment i maldecaps.

Vaig decidir canviar-me de carrera i fer una cosa que realment em fes feliç: vaig decidir convertir la meva afició en la meva professió. El cinema i la televisió sempre m’havien fascinat, així que vaig mirar on podia estudiar allò que sabia segur que em satisfaria. Comunicació Audiovisual a la Pompeu Fabra va ser la meva primera opció des del primer moment. No vaig voler mirar altres universitats, altres carreres. Ni tampoc altres països. Ho vaig tenir clar des del principi.

A l’hora de fer la preinscripció, va ser l’única opció que vaig posar.

Un parell de setmanes després, quan em va arribar la confirmació, vaig respirar fons i l’alegria em va envair.

Notava que començava una vida nova.

Sebastià Rambla i Vidal, estudiant del grau en Comunicació Audiovisual

 

Autor: Universitari Per Fi!

Universitari Per FI! és el blog d'estudiants de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) per a estudiants de secundària. Com a estudiants de la UPF volem explicar-vos què representa per a nosaltres estudiar un grau a la UPF . Volem què sapigueu com ens vam sentir quan estàvem acabant la secundària, com ens vam sentir quan ens vam decidir per un grau i una universitat i, com ens sentim ara que ja som estudiants universitaris. En definitiva, volem acompanyar-vos, tant com sigui possible, en aquests moments en què el batxillerat o els cicles formatius queden enrere i en què heu de prendre una decisió important per al vostre futur.

Deixa un comentari

