Universitari Per Fi!

L'espai dels estudiants de la UPF per als estudiants de secundària

I al final, què dius que estàs fent?

Deixa un comentari

Dubtes, dubtes i més dubtes. Això era l’única cosa que tenia al cap fa un any. El batxillerat ja ens posa molta pressió i responsabilitat de per si; però si, a més a més, no tens gens clar quin grau voldràs triar després, es converteix en un període encara més feixuc.

Durant aquests dos anys sempre em preguntaven si ja m’havia decidit, si ja sabia què volia estudiar. I jo sempre deia que no, que no ho tenia clar, però que volia anar a la Universitat Pompeu Fabra. Per sort, com a estudiants tenim el Saló de l’Ensenyament, on podem triar i remenar entre moltes carreres i universitats. Jo hi vaig anar tant a primer com a segon de batxillerat, i realment ajuda a encaminar-te o a reiterar-te en el que ja penses. La veritat és que a mi ni els salons de l’ensenyament ni les portes obertes de la UPF em van ajudar a decidir-me. Per a mi tot eren dubtes: i si m’equivoco?

Durant el batxillerat vaig canviar molt d’opinió: periodisme, ciències polítiques, dret, criminologia, magisteri, humanitats, comunicació audiovisual, ADE…? La llista és pràcticament interminable!!!

Com em vaig decidir? Doncs bé, un dia remenant per la web de la Pompeu vaig veure un grau que es deia Publicitat i Relacions Públiques i vaig mirar quin era el seu pla d’estudis: em va sorprendre molt!! Semblava una carrera molt dinàmica, interessant i viva!

Així que m’hi vaig apuntar amb molta il·lusió però sense saber si realment allò era el grau idoni per a mi.

Ara que només porto vuit setmanes a la UPF no me’n penedeixo gens d’aquella decisió. Tots els dubtes han desaparegut i les meves expectatives s’han multiplicat. Anar a la Uni cada dia és genial. Ha valgut la pena arriscar-se i deixar les pors enrere. Tot i portar menys d’un trimestre, sento la Pompeu com casa meva; els companys de classe, com grans amics i el grau, com la meva passió.

Així que ara, quan em trobo coneguts i em pregunten què estic fent, contesto orgullosa: Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat Pompeu Fabra.

Margarida Rios Ribera, estudiant del grau en Publicitat i Relacions Públiques

Anuncis

Autor: Universitari Per Fi!

Universitari Per FI! és el blog d'estudiants de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) per a estudiants de secundària. Com a estudiants de la UPF volem explicar-vos què representa per a nosaltres estudiar un grau a la UPF . Volem què sapigueu com ens vam sentir quan estàvem acabant la secundària, com ens vam sentir quan ens vam decidir per un grau i una universitat i, com ens sentim ara que ja som estudiants universitaris. En definitiva, volem acompanyar-vos, tant com sigui possible, en aquests moments en què el batxillerat o els cicles formatius queden enrere i en què heu de prendre una decisió important per al vostre futur.

Deixa un comentari

