Universitari Per Fi!

L'espai dels estudiants de la UPF per als estudiants de secundària

Una nova vida

Deixa un comentari

Mai, mai, mai, i repeteixo, mai, havia pensat que la universitat seria així. A les diferents xerrades ja m’havien dit que era una vivència completament diferent a totes les experiències docents que havia viscut fins ara, amb les associacions, les classes… Però no creia que seria pas així.


Primer de tot, és un gran canvi en general. Em passo molta estona al transport públic, perquè vaig i vinc cada dia des de casa, de Manresa. No obstant això, aprofites el temps, t’adaptes, hi fas feina, i com que em val la pena si és el que he de fer per estudiar aquí, ho faig.


Després també cal remarcar que he trobat una classe amb passió pel que estudia, molt potent, i que també és agradable i que gaudeix de la festa quan toca.


Una altra cosa que he de destacar és la situació de la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida. Vaig tenir la sort de poder triar la universitat on cursar Medicina, i em vaig decantar per aquesta perquè ho tenia organitzat per trimestres, i el mar just al davant. De fet, molts dies esmorzo o dino assegut a la sorra…


I per acabar, el fet que més m’ha sorprès és la complicitat amb els professors. Amb només un mes i mig que porto aquí, veus que estan per tu, i la gran majoria t’acompanyen i t’ajuden amb el que necessites sense problemes, perquè ho volen fer. Jo venia molt content dels centres docents anteriors, i em feia por arribar a un lloc on només fos un número. Però, definitivament, va diferent. Els docents estan amb tu, i volen formar persones preparades, no pas ensenyar quatre conceptes a gent sense implicació.


N’estic molt content. Això sí, encara he d’afrontar els exàmens, que és el que encara fa por; però ja m’hi trobaré.

Dani Martín Pazos, estudiant del grau en Medicina (UPF-UAB)

Anuncis

Autor: Universitari Per Fi!

Universitari Per FI! és el blog d'estudiants de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) per a estudiants de secundària. Com a estudiants de la UPF volem explicar-vos què representa per a nosaltres estudiar un grau a la UPF . Volem què sapigueu com ens vam sentir quan estàvem acabant la secundària, com ens vam sentir quan ens vam decidir per un grau i una universitat i, com ens sentim ara que ja som estudiants universitaris. En definitiva, volem acompanyar-vos, tant com sigui possible, en aquests moments en què el batxillerat o els cicles formatius queden enrere i en què heu de prendre una decisió important per al vostre futur.

Deixa un comentari

