Universitari Per Fi!

L'espai dels estudiants de la UPF per als estudiants de secundària

El pas de segon de batxillerat a primer de carrera o el canvi més radical de la meva vida

Deixa un comentari

Imatge

Em dic Alba Ruiz i escric un blog. M’agrada vendre i convèncer; per això estudio Publicitat a la UPF.

Per començar us explico una mica la meva història:

Ai, Barcelona, Barcelona… Jo que volia venir a viure a Barcelona. Però bé, comencem pel principi. Segon de batxillerat, acadèmia d’anglès per preparar el first,teatre i escola de dansa per si em quedava alguna estona lliure. Què? Impressiona, oi? Però ho vam passar, tot allò del treball de recerca i la sele i, mira, si hem arribat fins aquí també deu ser per alguna cosa, oi?

Per fi sóc a la Pompeu, després de superar un 11,02, compartint classe amb gent realment bona i cada dia amb més ganes.

Sempre m’ha agradat escriure, la música, l’art en general; no fa fins a un any que vaig adonar-me de la meva passió per la publicitat (mentre escrivia el treball de recerca): jo havia de ser copy.

És per això que vaig buscar i buscar fins a trobar la universitat on volgués cursar la carrera de publicitat i relacions públiquesi em vaig deixar aconsellar per altres amics que ja estudiaven un grau.

A la Pompeu estic fent ideació publicitària al primer curs. Això significa que des del primer any estic en ple contacte amb el món de la publicitat, estic pensant idees, estic fent la feina que sempre he volgut fer i aprenent-ne de mica en mica, en petits seminaris en què els professors coneixen la meva feina i jo puc relacionar-me amb cadascun dels meus companys.

Ai, Barcelona, Barcelona… Jo que volia venir a viure a Barcelona. I ningú no em va explicar que calia córrer tot el dia amunt i avall, que els trens no esperen mai i que els camins se solen fer més lentament quan vas amb maleta. I ningú no m’havia ensenyat a cuinar encara gaires coses, ni encara havia aconseguit això d’aixecar-me ben d’hora i a la primera. Però de tot se n’aprèn, oi? Sóc on sempre he volgut estar i tampoc no ho estic fent tan malament.

Els ulls ben oberts a l’entorn, un bloc de notes a la motxilla i moltes ganes d’aprendre de tot i de tothom; que en qualsevol racó d’aquesta gran ciutat s’hi amaga alguna cosa que ens sorprèn, que aquests anys hauran de ser els millors.

Alba Ruiz Bautista, estudiant del grau en Publicitat i Relacions Públiques

 

Autor: Universitari Per Fi!

Universitari Per FI! és el blog d'estudiants de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) per a estudiants de secundària. Com a estudiants de la UPF volem explicar-vos què representa per a nosaltres estudiar un grau a la UPF . Volem què sapigueu com ens vam sentir quan estàvem acabant la secundària, com ens vam sentir quan ens vam decidir per un grau i una universitat i, com ens sentim ara que ja som estudiants universitaris. En definitiva, volem acompanyar-vos, tant com sigui possible, en aquests moments en què el batxillerat o els cicles formatius queden enrere i en què heu de prendre una decisió important per al vostre futur.

Deixa un comentari

