Universitari Per Fi!

L'espai dels estudiants de la UPF per als estudiants de secundària

Fins aviat!

Deixa un comentari

Hola a tothom! Em dic Laura Domingo Guillén i sóc estudiant de segon curs de Comunicació Audiovisual. La veritat és que estic molt contenta d’aquest any i mig que porto al campus.

El que més m’agrada de la Pompeu és la divisió del curs en trimestres. És veritat que estudies tres cops l’any en lloc de dos (com passa amb els semestres), però la quantitat de temari és menor i canvies d’assignatura cada tres mesos, de manera que pots tocar molts més temes i conèixer altres professors en un mateix any.

La meva carrera m’entusiasma més a cada trimestre que passa. Al principi de curs de primer encara estava assimilant tots els canvis que suposa passar a una vida universitària i, a part, em va aparèixer la por de si la meva tria havia sigut la correcta (com li passa a molta gent quan pren una decisió important). Com a tot, jutges quan coneixes; així que vaig esperar que el curs continués i, en poc temps, em vaig adonar que és una carrera molt interessant. A més a més, treballar en un món laboral com l’audiovisual ha de ser una passada.

Tot i ser del campus del Poblenou, no hi ha dubte que el millor lloc per estudiar és el Dipòsit de les Aigües del campus de la Ciutadella. S’hi està molt tranquil i tens molta sensació d’espai. Ara bé, si et cau el boli, tens ganes d’esternudar o vols desembolicar el paper de plata del teu entrepà, preparat per ser objecte de mirada de TOTS els que estan estudiant.

Un lloc on pots conèixer gent de la Uni que no vagi a la teva classe són les Pompeufarres. No estan sota la responsabilitat de la Universitat, sinó que és una comitiva de festes formada per alumnes de la Pompeu que organitzen esdeveniments a diferents discoteques i, generalment, tots els que hi van són alumnes universitaris. És genial perquè hi trobes persones amb qui tens moltes coses en comú.

Bé, fins aquí el meu primer apunt!

Laura Domingo Guillén, estudiant del grau en Comunicació Audiovisual

Anuncis

Autor: Universitari Per Fi!

Universitari Per FI! és el blog d'estudiants de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) per a estudiants de secundària. Com a estudiants de la UPF volem explicar-vos què representa per a nosaltres estudiar un grau a la UPF . Volem què sapigueu com ens vam sentir quan estàvem acabant la secundària, com ens vam sentir quan ens vam decidir per un grau i una universitat i, com ens sentim ara que ja som estudiants universitaris. En definitiva, volem acompanyar-vos, tant com sigui possible, en aquests moments en què el batxillerat o els cicles formatius queden enrere i en què heu de prendre una decisió important per al vostre futur.

Deixa un comentari

